Veelgestelde vragen
Over de huur en de boeking van je photobooth
Wat is de aanbevolen tijd om te boeken?
Boekingen worden afgesloten op 8 dagen voor de dag van het evenement. Afhankelijk van het gewenste adres voor levering kunnen we steeds de mogelijkheid onderzoeken om een extra machine toe te voegen aan een van onze levertrajecten.
Neem dus gerust contact met ons op. We zullen je aanvraag zo snel mogelijk behandelen.
Kan ik een photobooth huren tijdens de week of alleen tijdens het weekend?
Is er een borg voor de huur van een photobooth?
De verplichte verzekering van 29€ zorgt ervoor dat je niet aansprakelijk kan worden gesteld voor eventuele schade aan onze Burddy photobooth.
We hebben voor deze formule gekozen om transactiekosten m.b.t. de waarborg te vermijden, alsook om kosten te vermijden in het geval van schade tijdens een gebruik van de photobooth als goede huisvader. Deze verzekering dekt geen vandalisme, diefstal en verwaarlozing.
Moet ik meteen bepalen, of is er een betalingstermijn?
Je kan meteen betalen bij de online boeking of je kan kiezen om later te betalen. Je kan de betaling ten laatste op 90 dagen voor de dag van het evenement voltooien.
Pakketten en tarieven
Is de huur van de photobooth inbegrepen in alle paketten?
Ja, de getoonde prijzen zijn inclusief de huur van uw fotopaal, evenals onbeperkt digitale foto’s, personaliseerbare fotokaders, verzending van de foto per e-mail en toegang tot een privé webgalerij.
Hierbovenop kan je ook opties toevoegen zoals het gastenboek, de (fysieke en digitale) props…
Bevatten de pakketten ook de opbouw en installatie van de fotokiosk?
De opbouw van de fotopaal is niet inbegrepen. De photobooth is ontworpen om zeer eenvoudig op te bouwen in 5 simpele stappen in ongeveer tien minuten. Je hebt 2 mensen nodig om de booth (30kg) op het potenstel te tillen. De personalisering van de photobooth wordt steeds opgeladen op je photobooth voor de levering.
Ik wil graag een photobooth reserveren voor een heel weekend, is de prijs hetzelfde?
Wat als ik geen foto’s wil afdrukken?
Hoeveel foto's kan ik maximaal afdrukken?
Wij bieden verschillende pakketten aan tot 400 prints in standaardformaat (15×10) of 800 afdrukken in stripvorm (5×15 of 15×5). Dit is onze best seller voor grote evenementen zoals een bruiloft. Je kan na de boeking via de personaliseringstool kiezen om de finale foto in meerdere exemplaren af te kunnen drukken.
Mocht je vrezen dat 400 stuks niet voldoende is dan raden we aan om te kiezen voor het strookjesformaat zodat je 400 keer 2 stroken kan printen (bv 1 voor de gast en 1 voor het gastenboek). Wanneer je het aantal toegelaten prints beperkt tot 2 strookjes per finale foto heb je met 400 strookjes zeker voldoende voor je evenement.
ik wil graag binnen een week een fotohokje reserveren, kan dat?
Wat is het verschil tussen standaardformaat en stroken?
De aangeboden pakketten geven het maximum aantal prints weer in klassiek formaat (15x10cm of 10x15cm, afhankelijk van de oriëntatie).
Als je bij het maken van de gepersonaliseerde fotokaders kiest voor een strookjesformaat (5x15cm of 15x5cm), dan kan je twee keer zoveel afdrukken (het formaat van een strookje is namelijk half zo groot als een klassiek formaat). Met een pakket van 200 prints kan je tot 400 strookjes printen. Houd er rekening mee dat de strookjes altijd per twee worden geprint (automatisch in 2 gesneden). Ideaal voor je gasten om een bij te houden en een in het gastenboek te plakken!
Kunnen we fotoformaten combineren binnen eenzelfde pakket?
Levering en ophaal
Kan ik de levertijden weten?
De leverdata worden voorgesteld tijdens de boeking volgens het ingevoerde adres. Ten laatste dinsdag voor de dag van het evenement berekenen we de meest efficiënte en ecologische levertrajecten. Je ontvangt op dat moment een e-mail met de geschatte levertijd.
Hoe kan ik de levertijden en/of adres wijzigen?
Levertrajecten worden berekend op de meest efficiënte en milieuvriendelijke manier. Daarom is het helaas niet mogelijk om de data en tijden voor levering en ophaal te wijzigen.
Het is echter wel mogelijk om het adres (binnen een straal van 20 km) en/of de persoon die de Burddy ontvangt tot 24 uur voor de levering te wijzigen via het online profiel.
Hoe wijzig ik mijn adres voor levering en ophaal?
Kan de chauffeur de fotopaal opbouwen en afbouwen?
Neen, deze diensten zijn niet inbegrepen in onze pakketten. De opbouw en afbouw van de photobooth is zeer eenvoudig uit te voeren in ongeveer tien minuten. Alles wordt gedetailleerd uitgelegd in de handleiding, echt kinderspel!
Wat als mijn adres niet in aanmerking komt voor levering?
Personalisering
Is de photobooth personaliseerbaar?
Welke fotoformaten zijn beschikbaar?
We bieden 4 soorten fotoformaten aan: 10×15cm (staand formaat), 15×10cm (liggend formaat), 5×15 (verticaal strookformaat) en 15×5 (horizontaal strookformaat).
Door het pakket met onmiddellijke prints te kiezen, bijvoorbeeld een pakket met 200 prints, kan je 200 prints maken in formaat 10x15cm of 15x10cm (klassiek formaat), of 200 keer 2 strookjes in formaat 5×15cm of 15×5cm, of 400 in totaal. Het is ook mogelijk om al deze formaten te combineren voor je evenement. Het enige wat je moet doen is de verschillende fotoformaten personaliseren via de online tool beschikbaar via je online profiel.
Je kan bijvoorbeeld het klassiek frame in het staand formaat creëren, een ander klassiek fotokader in het liggend formaat, en een derde verticaal strookje.
Hoe pas ik mijn fotokader aan?
De personalisatie van fotolijsten is inbegrepen in al onze pakketten (zowel 100% digitaal als de paketten met prints). Je kan de frames personaliseren dankzij onze simpele online tool beschikbaar via je profiel. De frames die voor de levering van de photobooth zijn gemaakt, worden automatisch op uw fotopaal geladen. Voor de frames die na de levering van de fotopaal zijn gefinaliseerd, moet je het toestel via wifi met het internet verbinden en synchroniseren via de knop in de instellingen op de interface.
Het is mogelijk om tot 24 fotokaders te creëren met verschillende lay-outs (achtergronden, teksten…) De voorgestelde formaten zijn 15×10 (liggend), 10×15 (staand), 15×5 (horizontaal) en 5×15 (verticaal).
Je evenement
Is de terminal moeilijk naar gebruik toe?
Geen paniek! We hebben gezorgd voor een ultra eenvoudige interface, en alle functies worden uitgelegd via een digitale handleiding! Wanneer de fotobooth is opgebouwd en aangesloten, is alles meteen klaar voor gebruik. Het enige wat je moet doen is lachen voor de camera!
Zodra de foto is genomen, heb je de mogelijkheid om deze af te drukken (als het gekozen pakket onmiddellijke prints toelaat) of per e-mail te versturen (dit gebeurt meteen indien de booth via wifi is verbonden met het internet, of een paar dagen nadien wanneer de photobooth bij Burddy wordt aangesloten). De interface is intuïtief en gebruiksvriendelijk, echt kinderspel!
Is er een manier om prints toe te voegen tijdens mijn evenement?
Wat moet ik doen als er een technisch probleem is tijdens mijn evenement?
Hoe ontvang ik mijn digitale foto's?
Je kan de gemaakte foto’s meteen op een USB-stick laden door deze aan te sluiten op de photobooth en via de instellingen door te klikken naar de USB drive.
De webgalerij wordt per e-mail toegestuurd van zodra we de fotobox hebben opgebouwd in onze opslagplaats en je kan de foto’s ook meteen in 1 keer downloaden. De webgalerij kan eveneens gemakkelijk gedeeld worden met je gasten.
Tot slot is het mogelijk om de foto’s meteen per e-mail te versturen. Als de photobooth niet is aangesloten op het internet worden de e-mails opgeslagen en doorgestuurd wanneer de photobooth bij Burddy wordt opgebouwd.